Thursday 22 December 2011

holiday!!


hye guys...apa topik yang ingin dibicarakan? asik dengar pasal cintan cintun  jekan..bosan la..x best mananya pon pasal tu..wat sakit hati je...daging ? limpa? x sakit pulak..heee..sebenarnya x de idea pon nak  mengarang kt blog ni kan..almaklumlah…dah lama x mengupdate..rasa janggal pon ada..bak kata pepatah alah bisa tegal biasa..kalau selalu kita buat..bende itu akan jadi biasa..perkara dan benda yang susah akan jadi senang…dan yang jarang itu pulak sebaliknya…memandangkan bulan December skunk ni..dimana kebiasaannya…bulan ni kita sekeluarga akan meluangkan masa bersama keluarga tercinta..korang sudah ada perancangan nak pergi mana2 x? bukan apa..untuk menentukan sesuatu perkara..kita kene merancang dari awal ..supaya..ianya berjalan seperti yang ditetapkan..bagi aku..kalau nak ajak aku lah ..g memana pon..aku akan menitikberatkan soal kelengkapan..baju itu sudah menjadi keutamaan..bukan gila fesyen okey? Huu..bagi aku..aku lebih gemarkan pergi bersantai di pantai..melihat keindahan alam yang terbentang luas..memberikan ketenangan yang mengasyikkan..jiwa pon rasa tenteram je..kadang2 kita sebagai insan biasa tidak lari dari sebarang masalah..justeru..lebih  molek kita pergi tenangkan diri dengan bercuti..apa yang pasti aku suka melihat matahari yang terbenam…menantikan bulan yang silih berganti..cewah! huuu.then malam2 lepak tepi pantai..terasa angin sepoi2 bahasa..memang feeling..ini berdasarkan pengalaman..sebab sebelom ni pergi dengan family dengan cousin..agak terkawal jugak..alangkah bestnya kalau pergi dengan rakan2..pergh! mmg terrbaikk!! Kereta da ada..tinggal nak pergi jeni..tapi tidak tahu kemana destinasi yang harus kutuju…J okey guys..aku rasa sampai disini sajalah entry aku kali ini ye..dan kepada kawan2 diluar sana..SELAMAT BERCUTI!

No comments:

Post a Comment