Monday 25 July 2011

nervous





sapa yang x belom ambik ujian jpj? ckp2! HAHA, bukan apa, aku just nak share bagaimana payahnya nak ambik ujian ni..sesiapa yang ada pengalaman, untunglah,yang belom pernah bawak? x taw nak tukar clush ke minyak mcm mana? x ke berhenti kereta tu? HAHA. macam nmpk hantu pon ada,takot tiba2 kerete terbehenti plak ditengah tengah jalan..HAHA..grrr omg2! la nnti :) aku bukan nak bawak cerita la..sebelom korang nak ambik ujian jpj..korang kene buat latihan selama 8 jam bagi yang sudah pandai bawak la..maybe yang belom dorang kasi 10 jam ke 12 jam, terpulang kepada tenaga pengajar..sepanjang aku buat latihan asik kene marah je..ada je x kena..melampau btol! HAHA..almaklomlah..ak ni bukan pemandu berhemah pon..bawak main redah je..x kecut pelatih tu? HAHA..sepatotnya pelatih kena la sporting..memandangkan...bukan semua orang pandai bawakkn? lagipon kita bayar apa? what the hell la kalau nak marah2 ni! watch your mouth! pernah la terjadi satu kisah..ak perang mulut ngan pelatih tu..main kasar lagi cakap dye..last2 aku fed up..ak tarik hand break..keluar..tutup pintu kuat2...tendang kete skali! HAHA..mmg ak anti betol keling tu...x taw la kan dye ada masalah keluarga ke apa...tapi x patot..hal kerja lain citer..hal rumah pula lain la..tapi alhamdulillah..dye da diberhentikan kerja ..sebab ramai orang yang komplen pasal keling tu..padan muka! lalala..jadi selepas training 10 jam, aku pon terus booking kt amoi yang handle pasal ujian ni..bukan main lama lgy nak wat ujian tu..ambik masa dalam 2 minggu la..waktu tu..sabar jela..tapi agak risau lakan..mana taw..terlupa ke..x nyaya nnti! hee..so sepanjang 2 minggu tu..aku adalah mencuba kereta mak aku...tapi malangnya auto..so agak senang siketla..berbanding kereta yang akan digunakan masa ujian nnti manual bai...kena la berhati2..huhu..so alhamdulillah dengan berkat doa..aku telah pon lulus ujian ini..so raya ni boleh la konvoi naik kereta,,HAHA..pada mula aku fikir aku fail..tgk2 cukup makan je...masa tu aku x taw nak ckp apa....bersyukur sgt2..alhamdulillah :)
kepada yang belom ambik ujian 


GUD LUCK!

No comments:

Post a Comment